Barbier Rogier

Home  /  Barbier Rogier

190% meer conversies via Google Ads en social media

Barbier Rogier is meer dan een barbershop. Het is een plek waar mannen samen komen om de nostalgie van ouderwets vakmanschap te proeven. Ervaren barbiers die werken met de beste producten zorgen voor een eerste klas service. Daarnaast maken de lekkere koffie, de goede muziek en de slechte grappen het feest compleet. Met vestigingen in Bussum, Laren, Almere, Utrecht en Weesp is er altijd wel een vestiging bij jou in de buurt. Heel tof dat Interactive Monkey de opdracht heeft gekregen de groeiambities van Barbier Rogier waar te maken.

Team Barbier Rogier met Johnny de Mol

Het proces

Onze Google Ads specialisten hebben de relevante zoekwoorden met veel verkeer opgesplitst in meerdere campagnes. Deze zoekwoorden zijn ook gebruikt voor de nieuwe campagne voor de vestiging in Weesp. Met een merkbekendheid campagne op Facebook en Instagram zorgen we buzz in de omgeving van de vestigingen.

De oplossing

Barbier Rogier had al bestaande Google Ads en social media campagnes voor iedere vestiging, maar die konden wel een boost gebruiken. Daarnaast moest er voor de net geopende vestiging in Weesp  nieuwe campagnes opgezet worden. De accounts hadden inmiddels al een hoop data verzameld. De belangrijkste uitdaging was de bestaande data analyseren en de campagnes optimaliseren. Dit zou moeten resulteren in meer afspraken tegen lagere kosten.

Het resultaat

Voor de bestaande accounts zijn de kosten enorm verminderd en het aantal conversies flink gestegen. De campagnes voor Barbier Rogier Weesp draaide direct op volle toeren door alle bruikbare informatie uit de andere accounts. Onze specialisten optimaliseren dit account wekelijks en gebruiken hierbij Google Analytics en Google Tag Manager.