Inzicht creëren voor een hoger rendement
Wanneer je gebruikt maakt van verschillende online marketing kanalen, zoals Google Ads, Facebook of LinkedIn is het belangrijk om te monitoren welk kanaal of welke kanalen jou het meeste opleveren. Welk kanaal haalde de klant over om die aankoop te doen of dat contact formulier in te vullen.
Doormiddel van verschillende tracking mogelijkheden brengen we dat voor je in kaart en rapporteren we dit maandelijks aan je. Zo kun je jouw marketing budget inzetten op de meest winstgevende kanalen voor jouw bedrijf.
ANALYTICS INRICHTEN
Om een goed overzicht te krijgen van waar jouw conversies precies vandaan komen beginnen we met het inrichten en monitoren van Google Analytics.
ANALYSES
Jouw campagnes worden regelmatig geanalyseerd. De gegevens die we uit de campagne halen zetten we in om je optimaal te kunnen adviseren.
PERSOONLIJK DASHBOARD
Je wil op ieder moment jouw gegevens kunnen inzien. We creëren een persoonlijk dashboard, zodat je altijd de gegevens kunt inzien die jij belangrijk vindt.
OPTIMALISATIE
Wanneer we een goed beeld hebben welke onderdelen van de campagne jou het meest opleveren gaan we zorgen dat dit onderdeel meer aandacht krijgt.
Meer dan alleen conversies meten
Het is ontzettend belangrijk om een goed inzicht te creëren in welke kanalen er voor zorgen dat jij uiteindelijk meer van jouw producten of diensten verkoopt. Toch is puur en alleen de conversie meten en op dat kanaal met de meeste conversies volledig inzetten vaak niet de juiste weg om te volgen. Het kan namelijk zo zijn dat jouw Social Media campagne een belangrijke stuwende kracht is achter de aanvragen die je via Google Ads binnen krijgt.