Website en zoekmachine optimalisatie voor Stay Golden
Haar- en baardverzorgingsmerk Stay Golden werd opgericht door een team van ervaren barbers. Ze geloven dat premium verzorgingsproducten voor iedereen beschikbaar moeten zijn. De producten zijn geïnspireerd op de tijdloze stijl van de klassieke barbershops en krijgen elk kapsel en elke baard onder controle. Interactive Monkey ontwikkelde voor Stay Golden een herkenbare huisstijl en een gebruiksvriendelijke website.

Uitdaging
De uitdaging bij Stay Golden lag voor ons in het ontwikkelen van een herkenbare huisstijl en een gebruiksvriendelijke website. Doel van de website is het verkopen van producten en het vergroten van de merkbekendheid.
Proces
We zijn het traject begonnen met een uitgebreide strategie sessie. Samen met het team van Stay Golden legden we de doelen vast en stelden een ambitieuze strategie op. Ons team van specialisten kon met deze blauwdruk aan de slag en werkte de SEO strategie uit en creëerde unieke content.
Resultaat
In no time stroomden de bestellingen voor de verzorgingsproducten van Stay Golden binnen. Niet alleen aan de B2C-kant liep het als een trein; ook het aantal orders aan de B2B kant schoot omhoog. Op dit moment werken wij samen met Stay Golden aan het door laten groeien van het aantal conversies en het verder verstevigen van de positie van Stay Golden in de markt voor haarverzorgingsproducten.